[Banja Luka] Pon-ponovno otvaranje vreca sa glasovima

Ponovice brojanje glasova, kazu ovi iz CIK-a.

Ali kakve vajde ima ponovo brojati kad su te vrece u kojim se nalaze glasovi, bile ko zna gdje ovih dana.
Ima onaj video gdje cjepaju glasove.
Znaci pravi glasovi izbaceni iz vreca, ubaceni lazni glasovi i dzabe tebi 335 prebrojavanja.


 


I jos evo jedan video


Pogledajte vi tu vrecu ma 1:30 naprimer.
Ja ne vidim da je negdje to, cime je zavezana/zatvorena, provuceno kroz vrecu, vec samo onako "zavezano" oko vrece, pa ja bi mogao tu vrecu otvoriti, samo lagano povuces dok ta "vezica" ne spadne sa vrece.
Jos na 1:53, nesto to izgleda "nevezano" il se meni cini, pa i da jeste, nesto je mlohavo.
Jos je neki likovi dovoze u privatnim autima, vjerovatno iz svoje kuce.

U svakom slucaju, necu dalje, jasno vam je sve.

Ova objava je samo da vama mladima, sad i u buducnosti koji ovo budete citali, pokaze da jednostavno ovde nemate sta da trazite, ako ste iole zdravog razuma.

 


 Legenda :

* - informacija nije 100% tacna, moze biti da nisam siguran koja godina je bila ili nemam bas pre preciznu informaciju ali sam tu blizu

** - Moja skala ocjenjivanja, od 1 do 10. Gdje je 1 katastrofa, a 10 je raj boziji

Коментари

Популарни постови