[Banja Luka] Ne zna se ko pije, a ni ko placa izbore 2022

 

[Banja Luka]- 7.Oktobar.2022 - Ne zna se ko pije, a ni ko placa izbore

Ne znam sta da kazem, a u sranju da se ne nadjem.
Izbori su zavrsili, uglavnom, ali frka nije.
Navodno, glasovi su pokradeni.
Tj. medju nama, naravno da je bilo kradje.
Al najvise kradje zdravog razuma ovih ljudi.Pitam se ko zdravog razuma misli da i jedna i druga strana nisu znale i bile spremne na kradju ?


Imas jednu vladajucu stranu koja krade 20 godina, znaci krasce opet, i sad kao ova druga opozicijska strana nije to mogla da predvidi. A kao pametni su, inteligentni i sve to.
A mozda i jesu predvidili ? Mozda i jesu znali za sve i bili su u dogovoru ?

I sad kao opozicija tvrdi da su pokradeni.Ja se pitam kak....STOP !

Cek samo da kazem, ja nisam clan ni jedne ni druge strane.Ne navijam ni za koga od njih.Nadam se da je jasno, ja sam nezavisan, sam svoj, zdravog razuma, obicni-zakonski poslusan-gradjanin.

Dakle...


Gledam evo naprimer, mediji koji stoje iza opozicije objavljuju neke snimke koji su "dokaz" o kradji, ali u tim snimcima se nista ne vidi konkretno.
Kao, video se zove "Batinaši u Doboju nasilno izbacuju posmatrače opozicije" a on njemu u sniku govori "Os se izviniti" i ovaj odgovara "kome, ocu njoj" tako nesto, i onda neko pita "jel ti snimas" i to je to, ne vidi se nikakav napad, nema udarca, nema guranja, nema deranja, psovanja, nista sto iole moze da bude N od napada.Jos jedan video "Zvornik: U Pilici otjerali posmatrače opozicije" traje 2 sekunde, a na snimku vidis ruku i neko govori "telefon..." i to je to.
Mozda je covjek krenuo da kaze "telefon nije dozvoljen" mozda "smakni to" pa ovaj kaze "sta?" i onda ovaj kaze "telefon"
Opet, niko nikog ne tjera, ne tuce, ne napada.

I takvih snimaka ima jos.

Isto, pozivali su juce, Cetvrtak, na proteste, i opet pozivaju u Nedelju.
Al to je mirno protestno okupljanje, i mirna protestna setnja.
Al na osnovu cega, kad nema dokaza ?
I jos, kakvi su to protesti koji su "mirni" ?
Kako protest moze da bude miran ?
I kad je ista postignuto od mirnih protesta ? Pa ja da sam taj protiv kod protestuju, izasao bi pred njih i rekao, "pozivam vas da dodjete i protestujete mirno svaki dan, sta vise, molim vas, mirno protestujte svaki dan sledecih 100 godina, boli me briga.
"Vi ste najbolji protesti koji su mi ikad priredjeni.
"

U tom istom parku su, cini mi se, vojni invalidi protestovali 10 godina, i nista se nije promjenilo, nista.

Cuj protest da bude miran ? 


Necu vam puno o tome, ostavicu vama da odgovorite na ta pitanja za sebe jer ipak ste jedinke, nezavisni i pametni.

Ja ucim trenutno Njemacki, Ruski i Norveski.Nasao sam nacin da se brzo nauci jezik i mogu reci da ide super za sad, pa vi vidite.

 


 Legenda :

* - informacija nije 100% tacna, moze biti da nisam siguran koja godina je bila ili nemam bas pre preciznu informaciju ali sam tu blizu

** - Moja skala ocjenjivanja, od 1 do 10. Gdje je 1 katastrofa, a 10 je raj boziji

Коментари

Популарни постови