[Banja Luka]- 19.Avgust.2022 - Izbori sve blize, radova kraj...se nize

[Banja Luka]- 19.Avgust.2022 - Izbori sve blize, radova kraj...se nize

Kako ce uskoro izbori, izgleda mi da se polako dosta radova privodi kraju.
Evo naprimer, fotografisao sam fontanu u parku Mladen Stojanovic, i to nedavno i evo lagano je privode kraju.
A dobrih 6-7 mjeseci prije toga, se nista nije radilo, samo je tako stojala.
Evo cisto jedna slika, ako mi ne vjerujete, kao dokaz za sva vremena :

Inace, sliku povecajte da vidite bolje.

A sto se mene tice, jasno je sta se ovde radi i to davni dana, mogu doci Nikola,Djordje,Misko, koji god likovi, isto je sve to, dzabe i Drasko i Jelena i onaj sto galami "Na pos'o!"(koji je inace kasnije vidjen u prijateljskoj zajebanciji sa "neprijateljem",ne da mi se traziti sad taj snimak, ko vjeruje, a ko ne ko vas jebe,znam sta sam vidio) kad su to sve ista bagra i nista se nece promjeniti.
Zato sam ja otisao.


 Legenda :

* - informacija nije 100% tacna, moze biti da nisam siguran koja godina je bila ili nemam bas pre preciznu informaciju ali sam tu blizu

** - Moja skala ocjenjivanja, od 1 do 10. Gdje je 1 katastrofa, a 10 je raj boziji

 

Коментари

Популарни постови